رحمتی مانع گلزنی بیشتر پرسپولیس شد

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: کنترل بازی بیشتر در دست پرسپولیس بود و نمی‌توان منکر شد که آنها فرصت‌های بهتری داشتند.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حشمت مهاجرانی در خصوص تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در بازی روز جمعه گفت: چهار فاکتور در این مسابقه بسیار تأثیرگذار بود، تماشاگران، تیم داوری و دو تیم پرسپولیس و استقلال. همه آنها دست به دست هم دادند تا حرف و حدیث‌های چند سال اخیر را در مورد سفارشی بودن نتیجه این بازی از بین ببرند. این مسابقه حاشیه خاصی هم نداشت و همه چیز خوب پیش‌ رفت.

مربی پیشین تیم ملی ادامه داد: در 90دقیقه شاهد یک فوتبال باهیجان بودیم و بازیکنان سرعت‌عمل و قدرت تصمیم‌گیری بالایی داشتند. این بازی نشان داد که می‌توانیم با امیدواری بیشتری به لیگ نگاه و از بازیکنان بااستعداد فوتبال ایران بیشتر استفاده کنیم. آنها نشان دادند که می‌توانند برای تیم ملی هم بازیکنان تأثیرگذاری باشند.

مهاجرانی عنوان کرد: در چند سال اخیر شاهد چنین دربی زیبایی نبودیم و این مسابقه نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بود. بازیکنان هر دو تیم در طول 90 دقیقه فعالیت زیادی داشتند. فکر می‌کنم سیدمهدی رحمتی ستاره بازی بود. هرچند که باید بگویم اکثر بازیکنان دو تیم نمایش خوبی داشتند.

او خاطرنشان کرد: در این مسابقه کنترل بازی بیشتر در دست پرسپولیس بود و نمی‌توان منکر شد که آنها فرصت‌های بهتری داشتند. پرسپولیس شانس‌های خوبی داشت که فقط یک‌بار از آن استفاده کرد و رحمتی مانع از این شد تا پرسپولیس به گل‌های بیشتری برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 8:47 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.